1. Τι γίνεται αν μου σπάσει ο ναργιλές;
Σε περίπτωση ζημιάς στον εξοπλισμό καλείσαι να αποζημιώσεις την εταιρία σύμφωνα με τους όρους τους οποίους έχεις αποδεχθεί με την παραλαβή της παραγγελίας στον χώρο σου ή με την παραγγελία σου στη σελίδα μας.
2. Τι γίνεται αν σβήσει ο ναργιλές και δεν μπορώ να τον ανάψω ξανά;
Για να σβήσουν τα κάρβουνα πρέπει να βραχούν με κάποιο υγρό, να απομακρυνθεί το καλούντ με τα κάρβουνα από την θέση του ή να παραμείνει ο ναργιλές αναμμένος χωρίς να γίνεται χρήση του για μεγάλο χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση που σβήσει συμβουλέψου τις οδηγίες χρήσης που υπάρχουν στη συσκευασία.
3. Πόση ώρα πριν μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Οι ακυρώσεις μπορούν να γίνουν έως μια ώρα πριν από την ώρα παράδοσης.
4. Αν δεν μου αρέσει η γεύση που έχω παραγγείλει, μπορώ να την αλλάξω; Και με ποιον τρόπο;
Eπειδή γεύση ενώ έχουμε παραδώσει τον ναργιλέ δεν μπορεί να αλλαχτεί μας ενημερώνεται και στη σπάνια αυτή περίπτωση θα σας δώσουμε μια έκπτωση για την επόμενη παραγγελία σας.
Οποιαδήποτε ενέργεια που απαιτεί την παρουσία σου στον χώρο θα γίνεται κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας.
6. Η πληρωμή με ποιους τρόπους μπορεί να πραγματοποιηθεί;
Μόνο με αντικαταβολή.
Οι επιστροφές γίνονται πάντοτε κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης.
8. Πώς συναρμολογώ τον ναργιλέ;
Ο ναργιλές συναρμολογείται με την παράδοσή του από άτομο της εταιρίας μας. Για κάθε απορία υπάρχουν στην σελίδα μας στο Instagram αναλυτικές οδηγίες /link.
9. Ποιος είναι ο ιδανικός αριθμός ατόμων που καλύπτεται από ένα πακέτο;
Ο ναργιλές είναι ατομικός. Σε όλα τα κράτη όπου είναι γνώστες του ναργιλέ ο κάθε ένας απολαμβάνει τον δικό του. Όσα παραπάνω άτομα καπνίζουν από την ίδια συσκευή τόσο πιο γρήγορα θα καεί η γεύση καθώς τα κάρβουνα θα έχουν συνεχόμενη λειτουργία και ουσιαστικά θα <<ψήσουν>> την γεύση .